Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Ban Don Rak, Thailand van Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk - WaarBenJij.nu Aankomst in Thailand - Reisverslag uit Ban Don Rak, Thailand van Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk - WaarBenJij.nu

Aankomst in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk

30 April 2013 | Thailand, Ban Don Rak

Nou waar zal ik beginnen? Dat ik op het moment +\- 10000 km van jullie verwijderd ben;)? Maar dat is niet van zelf gegaan, op moment van schrijven ben ik zo'n 28 uur wakker, heb er 2 vluchten op zitten, 3 vliegtuigmaaltijden achter de kiezen en schiet er net een rat tussen mijn bennen door op het terras van mijn guesthouse. De vluchten liepen probleemloos en heb hier al leuke contacten aan over gehouden, onder andere een reisleidster gespecialiseerd in India en Nepal reizen en 2 Nederlandse jongens die waarschijnlijk een kijkje komen nemen bij de tiger temple. Na die laatste vlucht door enorm hoge muur met luchtvochtigheid en temperaturen gelopen, waar normaal gesproken zweet bij mij zeldzaam is guts het al vanaf minuut een van mijn lichaam! Daarna ben ik op zoek gegaan naar mijn eigen kamikazedriver (minivan) en gevonden voor maar 130 baht:) wel heb ik drie uur mijn best moeten doen om die 3 vliegtuig maaltijden niet retour zender te laten eindigen. Het leek wel of ik bij Jan de Rooy in de truck zat, 130 met zo'n busie door de diepste gaten en slingerend van links naar rechts. Maar goed ik ben er en daar draait het om, net nog even naar de avond markt geweest om een hapje te eten en laatste inkopen te doen. Nu ga ik douchen en tukken want mijn taksie staat alweer gereserveerd voor morgenvroeg! Eerst ontmoeting met de tijgers, kijk er enorm naar uit dus laat het maar morgen zijn!

• 30 April 2013 - 16:18

Pap En Mam:

Hoi lieve Rick,

Gelukkig ben je heelhuids aangekomen, voor ons toch weer heel spannend.
    Ik ben blij dat ik niet op het terras zat ha ha. Ga lekker slapen zodat je morgen fris aan de slag kunt bij de tijgers.

Liefs van ons xxxxx

• 30 April 2013 - 21:03

Anne-Marie, Skippy & Ruben:

Hoi Rick,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Nu kan jouw avontuur beginen!
    Nogmaals heel veel plezier, en wij blijven je volgen via deze site.
    Groetjes Anne-Marie, Skippy & Ruben

• 30 April 2013 - 21:06

Loes En Gerard:

Rick wat fijn dat je goed aangekomen bent, was al een opmerkelijke reis....Zorg je wel dat Thailand rattenvrij is voor Sanne aankomt?

Lieve groet x

• 01 Mei 2013 - 08:20

Ferry En Wilma:

Hey Rick, wat een reis, maar gelukkig goed aangekomen, veel plezier!!!groetjes XX

• 01 Mei 2013 - 10:13

Sandra, Ron En Millie:

Hoi Rick
    Fijn om te weten dat je goed bent aangekomen.
    Blijf je volgen gr. San ,Ron en Mill

• 02 Mei 2013 - 21:50

Broersma:

Broeder! Gaaf verhaal! Snap ik dat je veel zin hebt!! Enjoy!!!

• 04 Mei 2013 - 18:41

Jan En Nel Ketelaars:

Hoi Rick,
    Al een beetje uitgerust van de reis, en een beetje gewend aan de temperatuur?
    leuk om je te volgen zo.Succes met de tijgers!!