1e week Tiger temple - Reisverslag uit Ban Ai Hit, Thailand van Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk - WaarBenJij.nu 1e week Tiger temple - Reisverslag uit Ban Ai Hit, Thailand van Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk - WaarBenJij.nu

1e week Tiger temple

Blijf op de hoogte en volg Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk

06 Mei 2013 | Thailand, Ban Ai Hit

Zo even een samenvatting van de laatste dagen: woensdagochtend ben ik goed aangekomen in de tiger temple, me mede vrijwilligers ontmoet en een rondleiding gekregen over het land van de tiger temple. S'middags konden we meteen aan de slag en ik stond in de canyon. De canyon zou ik de komende 3 dagen van dichtbij meegaan maken. In de canyon liggen +/- 20 volwassen tijgers waar de touristen mee op de foto kunnen. Volgens vele ervaren stafmedewerkers is het een rot plek omdat de hitte er wordt gevangen(vallei) en dat overslaat op de toeristen die daardoor echt moeilijk kunnen doen.. Maar ik moet zeggen mij beviel het wel, lekker gebruind en veel contact met de toeristen. Van veel Amerikaans/Canadese meiden krijg ik te horen dat ik op Ryan gossling lijk.. Meestal is er geen tijd om te flirten in de canyon dus wimpel ik ze snel af door te zeggen dat ik het heel de dag hoor;) Maar na een dag bij de waterval met 6-8 maanden oude pubs en een dag in de babykooi met 1 maand oude pubs deel ik de mening de canyon is de minst leuke taak... Ik heb al heel wat foto's genomen maar deze moet ik nog een keer over zetten naar mijn harddisk daarna zal ik ze op Facebook plaatsen. Verder hebben we hier 2 leeuwen, 3 volwassen beren 1 kleintje bubbles heet ie en is super schattig maar ook gevaarlijk met zijn nu al scherpe klauwtjes en tanden, herten, wilde zwijnen, koeien, paarden, waterbuffels, slangen en een huisgeit prisicilla genaamd die erg slim is... Soms kom je terug van een harde dag werken in de gezamenlijke kamer en is al het eten weg! Ze kan deuren openen, pootjes geven en kopstoten geven;)
Vandaag heb ik een dag vrij dus ga nu lekker chillen, internetten als het werkt en de was doen, ja mam hier moet ik het zelf;)

Spreek jullie later

  • 06 Mei 2013 - 07:15

    Wilma:

    Super Rick,
    let je wel op bij die tijgers!!!!
    en niet te veel sjansen he, hahaha,
    veel plezier!!!!groetjes XXX

  • 06 Mei 2013 - 20:49

    Pap En Mam:

    Hoi Rick,

    Ziet er geweldig uit, alleen wel opletten met al die wilde dieren. Ga er weer tegenaan en geniet ook lekker van alle leuke dingen die je daar beleeft en doet.
    Ja nu heb je niemand die de was doet en strijkt.
    Goed van je.

    Wachten weer op je verhalen. Veel plezier!!!!!!!!!!!

    Liefs van ons

  • 08 Mei 2013 - 10:30

    Sandra, Ron En Millie:

    hoi rick,
    Fijn om te lezen dat je je draai daar begint te vinden.
    Het is prachtig om te zien hoe jullie daar met die dieren om gaan.
    Wij klagen al als we de hond uit moeten laten Jij laat gewoon de tijgers uit.
    Millie leest natuurlijk ook jouw verslagen en ze gaf toe dat haar neef echt wel op
    Ryan Goosling lijkt. Voor nu heel veel groetjes en geniet van dit alles.

    San,Ron en Mill

  • 10 Mei 2013 - 11:41

    Wil En Erik:

    Hoi Rick,

    net je verhaal gelezen lijkt me wel gezellig met al die prachtige beesten, moest wel even googelen wie rayn goosling is, maar ik moet ook zeggen dat ik wel gelijkenis zie.
    geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 15165

Voorgaande reizen:

05 Juli 2013 - 23 April 2014

Backpackend door zuidoost Azië

Landen bezocht: