klagen = westers - Reisverslag uit Ban Ai Hit, Thailand van Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk - WaarBenJij.nu klagen = westers - Reisverslag uit Ban Ai Hit, Thailand van Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk - WaarBenJij.nu

klagen = westers

Blijf op de hoogte en volg Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk

17 Mei 2013 | Thailand, Ban Ai Hit

Na bijna 3 weken tijgertempel/Thailand heb ik al een belangrijke levensles geleerd, klagen = westers. Ik geniet hier elke dag met de tijgers, de mooie natuur en de vriendelijke mensen. Nu zit ik hier midden in de jungle en er is gewoon internet, waar ik de eerste dagen echt aan moest wennen was vooral de snelheid van het internet! Deze week tijdens het mediteren besefte ik me opeens, waar klaag je over man! Wat kan het leven toch simpel en heerlijk zijn als je meer terug gaat naar de basis van ons bestaan: de natuur! En als ik dan denk aan mijn bestaan thuis, waar ik duidelijk veel meer luxe om me heen heb (laptops, tv, spelcomputers etc.) is het stukken complexer! Wat ook een heel fijn gevoel geeft is dat ik het besef van welke dag het nou precies is kwijt ben en daarmee echt van dag tot dag leef! Nog een weekje en een aantal dagen en dan is het helaas hier alweer voorbij maar start een nieuw avontuur in Sri Lanka:)


  • 17 Mei 2013 - 19:06

    Pap En Mam:

    Hee Rick,

    Het leven kan veel eenvoudiger en minder stress van de dagelijkse beslommeringen. Dit zie je nu in dat soort landen. Geniet nog van laatste dagen in de tijgertempel, dit is een ervaring die ze niet meer van je afnemen.

    Vele lieve groetjes van ons xxxxx.

  • 17 Mei 2013 - 20:54

    Jellie!:

    Hee neefie!!!!
    So het heeft even geduurd maar heb je uiteindelijk gevonden!
    Volg je vooral op Facebook maar ook leuk om deze verhalen te lezen!!
    Veel plezier nog!!
    Xx

  • 18 Mei 2013 - 09:01

    Sandra, Ron En Millie:

    hoi Rick,

    Wat een mooie levens les.

    groetjes San ,Ron en Mill

  • 20 Mei 2013 - 16:04

    Loesen Gerard:

    Fijn dat je aan het begin van je reis al iets geleerd hebt. Er staat jou ( en Sanne) nog zoveel moois te wachten waarschijnlijk.
    Nog 'n fijne week daar en goede reis naar Sri Lanka.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rick Jonkers en Sanne van de Meerendonk

Actief sinds 30 Okt. 2012
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 15180

Voorgaande reizen:

05 Juli 2013 - 23 April 2014

Backpackend door zuidoost Azië

Landen bezocht: